Förlåt 😢

Hej bloggen
Förlåt för att jag inte bloggat ngt :( men har inte orkat och har inte haft ngt kul att skriva om :)
Så gick till praktiken i onsdags , torsdags och fredags :) sen på lördagen åkte jag till morfar och var där med mamma och min syster Felicia :) tyvärr så blev jag sjuk på eftermiddagen :( hade jätte ont i halsen men trodde de skulle gå över :) så vi kollade på melodifestivalen :) sjukt bra :) mina favoriter var : loreen , danny , molly , David och Ulrik :) och dt gick bra för dem så jag är nöjd och ett stort grattis till loreen :) men när ja vaknade i söndags hade ja feber och mådde allmänt Piss :( men jag lyckades ta bussen hem och gick direkt och la mig :)
Idag har ja inte varit på praktiken för mår inte bra :( studiedag i morgon så ska vila, så får vi se om dt blir praktik på onsdag :)

Aja dt var min vecka Hahs :)

Ni får en bild på mig och min syrra :)
Puss!❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0