Trött tjej :/

God kväll :)
Ligger hemma hos morfar nu och är skit trött :) i måndags och i dag var de typ onödigt att åka till skolan haha :) i måndags skulle vi kolla på handboll i det " fina" vädret :/ fy fan säger jag bara , skiiit kallt var de fan :( blåste , regnade lite ibland och allmänt kallt var de :/ victum spelade bra så alltid ngt :) men stack hem sen och värmde mig i sängen. Sen idag trodde ja vi skulle ha lektioner men nej icke sa Nicke för min lärare ville ej ha oss för att några pratade men jag menar hallå chilla lite ..
Aja så träffade mamma och vi gick runt lite och nu är vi hos morfar och ska sova här tills torsdag :) eftersom vi är lediga i morgon pga SVERIGES NATIONALDAG ;)
Men somnar snart :/ ville bara uppdatera :) ha de gött och sov gott ;? Måste bara säga : längtar efter de fina vädret , puss !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0