desperate houswifes :d

hej igen bloggen :d
nu sitter jag här och kollar på desperate houswifes och nu när nästa paus kommer så ska jag göra lite tea :d
det är så bra för det hjälper min hals ( iallfall ett litet tag ) och sen blir det sista halstabletten för dagen :) hoppas bara att jag inte ska behöva vakna som jag gjorde i natt :( ena sekunden så fryser man som fan och andra sekunden så svettas man :( usch nej !
vet inte alls om ja ska på praktiken i morgon :( för 1 timme sedan mådde ja bra och tänkte att ja kunde gå , men nu mår ja ganska så dåligt så vi får se hur man mår i morgon :d
aja ska berätta en sak för er om en stund :d ska som sagt passa på och göra tea snart :D så när jag gjort det så skriver ja ett inlägg till :D tror ej att ni dör av det ;)
pusshej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0