jag älskar min systrar :) <3

tjena bloggen!
nu sitter jag här vid datorn och kollar runder på bloggar och sånt :)
var på match innan och det gick väl sådär! först gick det bra men sen så gav dem upp ( som alltid känns det nu) haha
aja helgen har varit nice stack in i lördags för att fira min moster som fyller år i dag :)  grattis till henne :) sen sov vi hos morfar och firade linda lite i dag också :)
nu får ni några söta bilder på mig o mina systrar ! :)
jag och felicia
jag och sandra
alla 3 :)
igen :)
sen åkte tyvärr felicia hem så jag och sandra fortsatte o ta konstiga bilder ;)
jag och sandra
igen
haha :)
och ibland kan vi vara normala :)
:)
men sötaste bilden är ju :)
jag måste säga att jag älskar min systrar :) dem e mitt allt ! ;) <3
men ska sova nu snart :)
vi hörs i morgon pusshej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0