jag och min helg !

hej igen :)
hmm nu vet ja inte riktigt va jag ska skriva :d
ehm gick i skolan i dag ( som alla andra dagar ) slutade vid halv 12 så tog bussen hem vid 12.17 sen när ja kom hem så var ja lite på gymmet har ju bestämmt mig för att gå ner i vikt! har lyckats gå ner 4 kg så e ganska nöjd :d
men vill mer :d sen stack ja hem o duschade o sånt :d
nu sitter ja här vid datorn och skriver med söta emma :) som ja verkligen älskar :) ja vet att ni vill se henne så får ta en bild med henne direkt på måndag o lägga upp ;)
aja en fråga till er ? kollar ni på "livet blir bättre"? det e så jukt bra :d
den här snygga killen var med den här veckan :d han e så sjukt söt !
ah i morgon ska ja först träna sen ska jag till min moster för att hon fyller år på söndag :D grattis till henne :D!
så vi sa fira henne :) sen vet ja ej om ja stannar tills söndag :) och på söndag blir det nog volleyboll :)
så ser min helg ut :)
och såhär ser jag ut :)
aja ska chilla nu ha det gött puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0