jag älskar dej <3

tjena bloggen :)
nu sitter jag här hemma o lyssnar på musik :d
i dag har varit en sån dag som man helst vill glömma! usch säger jag bara! en kompis till mej ska nog flytta kanske så det e lite smått ledsamt.. men men om det e det bästa för honom så måste jag väl släppa taget även om det e svårt.. tur att jag har amii hon e min lilla stjärna :) finns alltid där för mig när ja behöver henne. jag har nog aldrig tackat henne för det. så amii om du ser detta så vill jag bara säga tack för att du alltid funnits där för mig ,du ska veta att jag kommer alltid finnas där för dej också:d och jag är glad över att vi träffats :d du är som min andra halva :D jag älskar dej av hela mitt hjärta vännen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0