lååångt besök i hbg :D

hej bloggen :) förlåt för att ja inte har bloggat :/ jag vet att jag sa att ja skulle uppdatera lite då och då men blev inte så :/
aja i torsdags så var ja på min gamla praktik :) de var roligt, sen åkte jag till helsingborg för att fira farmor :)  med sandra , felicia, sandras kille och farfar :) de var trevligt :)
sen sov jag och mina systrar över där.
i fredags så åkte vi till morfar för att fira mig och mamma eftersom vi har fyllt år båda två :) sen sov vi över hos morfar.
i lördags så åt vi påskmat hos farmor och farfar :) och sen sov vi där.
i söndags var vi på väla :) handlade en tröja och present till felicia som snart fyller år. sen var vi på bio och såg the hunger game :d den var faktiskt bra :d sen sov vi hos morfar och idag åkte jag hem :d
nu sitter jag här i sängen och kollar tv :) ska snart duscha :d men skriver senare
puss !
jag och felicia
sandra
felicia jag och sandra :d
jag och felicia :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0