marre jag älskar dig mannen ;)

tjena igen :d längesedan nu ;)
just nu ligger jag och kollar på big brother och snackar med min söta broder från en annan moder ;) hennes sööta namn är mariam ;) såklart så måste jag fjäska nu så jag inte får stryk i morgon :o jag är riktigt rädd för henne när hon kommer med sina stora gröna ögon och snygga röv när hon hotar med att döda mig ;) men nu när jag väl kan så ska jag skriva det för jag vågar inte säga de irl : marre jag svär mannen ngn gång när jag fått lika stora muskler som du så ska jag slå dig ;) haha  hoppas du har roligt och att du sitter och läser detta nu ;)
haha vi ses i morgon hjärtat! :) love u <3
sen tänkte ja även lägga upp några bilder som jag tog idag :)
&
&
aja ska dejta min kudde nu ;) vi hörs i morgon elr ngt :) pusshej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0