liten uppdate från veckan :)

tjena bloggen :D jag vet att jag har varit jätte dålig på att uppdatera :/ men vi har hat mkt i skolan nu :/ massa prov och inlämningar :( sen var jag även på sjukhuset på i måndags och i tisdags för att hälsa på amy :) hon opererades i måndags och mår lite sådär just nu :/ men ja hoppas hon kryar på sig så att hon kommer tillbaka till mig snart :) sen i onsdags så var vi lediga. men ja skrev mitt arbete då haha i torsdags var de bara skolan. sen i fredags så var de en hemsk dag .. var verkligen jätte deppig.. så stort tack till mina systrar som kom för min skull. älskar dem. på lördagen blev de sedan väla lite snabbt och sen bio. helt okej och sen söndag så åkte jag hem :) och idag har ja haft nationellt prov :/ usch var jätte nervös.. och de gick väl helt okej.. men bröt ihop då ja pratade om mina systrar. men men jag överlevde. så i morgon kör vi nationella igen haha:d denna gång är de nog läsförståelse tror ja :d haha jippi -.-' eller inte haha aja ska äta ngt nu :) men tänkte länka några låtar som jag just nu lyssnar skit mkt på :)
en söt bild på mig och mina systrar :d
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0