your not coming back! i got a reason to cry !

Dagens outfit ! :)
så där har ni bilderna :) visst e jag snäll! :)

så igår då så gick v i skolan som vanligt sen slutade vi vid 3 tiden och då så skulle min klass kompis Alexander vara i stan själv till 18.30 eller ja kanske inte själv men iallafall så jag beslöt mig för att vara så gullig så att jag stannade också kvar för att han skulle slippa vara ensam :)
så vi satt i skolan ett tag med några andra klasskamrater som heter niklas, sebastian och daniel ,
så satt vi vid datorn ett tag:) haha kul var det
sen skulle sebbe , daniel och niklas åka på träning
så jag o Alex bestämde oss för att han skulle gå och äta , men först sa vi hej till min lillasyster sandra :) hon skulle till farmor så sa bara hej typ. så skulle Alex då äta sen gick vi typ på en stadsvandring :) vi gick lite runt sen hamnade vi på en lekplats haha där satt vi och gungade och pratade :) ganska lugnt och skönt att prata av sig faktiskt :) han är allt en snäll kille ibland haha :) aja klockan gick sen skulle Alex på kurs så jag stack hem till farmor och farfar och åt där och sånt sen gosade jag med ludde sen somnade jag :)


sen i dag var det skolan som vanligt , usch den här dagen har gått ganska segt faktiskt :) men när dagen väl var slut så satte jag mig på bussen hem :) och efter det så gick jag hem :) pratade med eva lite , och nu har jag nyss skickat in min läxa som heter "hur kommunicerar jag ? "
och nu blir det kanske kolla film eller ngt :)
ska vara uppe jäääättte länge ! nej kanske inte är ganska trött, men jag hade kunnat vara uppe länge. vet ni varför?? för jag har studiedag både i morgon och fredag ! :)
snacka om nice! så imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra ! chilla sounds nice! sen fredag blir det in till helsingborg. kanske stanna tills lördag får se ! men men hör ju av mig innan :)

ni får ha det bäst

pusshej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0