sminkning!

så nu kommer bilderna :)
1. inget smink!

2. den här brunkrämen använder jag , och sen bild med brunkrämen på!

3. ögonskugga ( jag bara valde en färg ) och sen bild med ögonskuggan på !

4. eyeliner på ögonlocken , och bild med det på !
5. eyeliner vid nedre ögonfransarna
6. bild på alla mina maskaror. och skriver bokstäver på och bilderna så ni kanske ser lite skillnad !
A
B
C
D
7. läppglans (bara tog någon) !
8. nu är jag klar !
så blir en före och efter bild
FÖRE!
EFTER!
haha ganska stor skillnad :)
så nu tog jag bara en enkel sminkning :) hoppas ni gillade det!
vem vet kanske kommer något mer ngn annan gång !

men nu ska ja tvätta av det sen borta tänderna och sen sova !
är ju skola i morgon!
men men ni får ha det bäst
sov gott
puss!


Kommentarer
Jo

Söt utan smink och snygg med smink :P

2011-09-19 @ 20:14:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0