pierca mig i dag !:)

hejhej mina bloggläsare :)
nu kommer bild på dagens outfit :)
så nu fick ni några bilder :)
jag har varit duktig i dag :) har gjort läs logg 3 nu och har skickat in den:) och igår så jobbade ja lite med barn utveckling :) så duktig jag är haha ! :)
i dag så sticker jag till helsingborg :) ska pierca mej vid 5 tiden och sen ska ja pierca mig :) vet dock inte om ja ska göra det före eller efter :) vi får se :) men ni får iallafall bilder :) tar med mig kameran :) hoppas nu piercingen blir bra den här gången! ska pierca navlen igen(för er som inte vet så blev den infekterad) :( men men den får en andra chans !
men men hör av mig snart igen ska bara äta ngt pusshej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0