hejdå blond , hej brunett :)

hejhej bloggen :)

hoppas er dag har varit bra ! :)
min har varit grymt bra :)

klockan 12 åkte jag in till helsingborg, sen stack jag och mamma till morfar för att äta :) sen åkte vi till väla. På bussen mötte jag Mariam och Mirjeta (: alltid lika trevligt!

när vi väl kom till väla så kollade vi efter hårfärg, tillslut hittade vi en :) så den köpte jag ! :)
sen var det tid för piercingen ! :D usch 5 minuter innan så blev jag jätte nervös men det gick bra . det gjorde mer ont första gången. den här gången fick det bli en blå kula istället :) 
sen efter det så köpte jag 2 st tungpiercingar :) en blå och en lila , dom var jätte fina :d
och efter det så kollade vi runt lite på väla :)

jag köpte även en blå shorta :) ( som ni kommer se på bilden sen) som jag gillade :)

sen åkte vi hem till morfar igen , och mamma färgade mitt hår , och nu sitter vi och kollar på en sjukt bra film
en film som jag har sett många gånger när jag var liten :) den e så sjukt bäst. den heter Joe jätte gorillan :)  kolla den gärna!

nu kommer bilderna :)









så nu ska jag fortsätta kolla på filmen

ni får ha det så bra pusshej! :)


Kommentarer
Anonym

Sexiga olofsson :D/ marre

2011-09-25 @ 10:24:00
till marre

tack så mkt sötnos :)

2011-09-25 @ 22:50:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0