följ ditt hjärta


nu måste jag använda bloggen till något personligt och jag vet att ja inte är så bra på att skriva men hoppas duförstår!



jag kände att vi klickade direkt , det var nästan för bra för att vara sant ! men kändes som jag hade fått dej som vän redan första dagen. det var en riktigt härlig känsla. och nu har allt detta kommit mellan oss. och som du sa att du inte visste om vi kunde fortsätta den vänskap vi påbörjat. jag blev väldigt ledsen när ja läste det. men efter ett tag när jag tänkt på det ett tag. så fick det mej inse att jag bryr mig om dej sjukt mkt. och jag vill gärna vara vän med dej. men egentligen så är det viktigaste att du mår bra och är lycklig. och om det betyder att vi inte kan vara vänner så får ja acceptera det. så länge du är lycklig och mår bra. jag hoppas verkligen att vi löser detta nu vännen , det hade varit helt underbart att få fortsätta den vänskapen som vi påbörjade, och bara dra ett streck över allt. men som ja skrev det viktigaste för mej e att du mår bra. känn inte någon press nu, jag kan vänta på dej om du vill tänkta över allt lite. och vi behöver ju inte gå tillbaka till det vi hade direkt utan vi kan ta små steg. även små steg betyder något . som sagt ta den tid du behöver följ ditt hjärta  och tänk på dig själv . för det är det viktigaste. måste bara säga att du är underbar !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0