dumma skolan!

god eftermiddag sötnosar!
hoppas ni har haft en bra dag ! min dag har varit helt okej faktiskt :)
men lite sur e jag på skolan hhaa nu kommer min lista varför !
  1. vi får knappt någon mat, för antingen är maten slut elr så är det för lång kö! och vi hinner inte stå i kö och äta och sånt innan vi börjar nästa lektion!
  2. vissa i min klass har inte ens fått sina skåp, och så fick jag reda på att det e många som delar skåp för att dom inte har skåp så det räcker till alla !
  3. vi har inte fått några böcker än !
ja det var bara dom sakerna men ändå vafan lite bättre planering tack ! :)
annars har ja inte gjort så mkt :) bara skolan :)
dagens outfit :)
jaja ska äta nu vi hörs sen :)
pusshej:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0