äntligen blogga lite :)

hejj bloggen ! :)

jag vet att jag inte har uppdaterat på flera år känns det som:(

men eftersom vi har flyttat in i lägenheten nu, och jag inte har något internet än så har jag inte kunnat :(

men är hos morfar så det kommer ngt elr några inlägg nu :)

först ska jag berätta lite om lägret vi var på med skolan :)

ja vi åkte då upp i måndags och när vi kom upp så bäddade vi lite, sen åt vi lunch o sen började lekarna som tvåorna hade ordnat, så vi var uppdelade i några lag jag var med nathalie , niklas och ami :) så det var helt okej, visst vi var ganska negativa men ändå så gick det helt okej till slut, vi kom inte sist iallafall så vi slapp att städa toan :) moahaha ah o sen åt vi mat o sen lekte vi lite till den la vi oss tror ja :) första natten så sov jag o sara tsm för att det fattades en säng haha :) aja nästa morgon vaknade vi o åt frukost o sen lekte vi lite till o så hade vi någon lektion också haha aa :) ja sen mat igen :) hah det var lite sånt :) sen på kvällen satt jag , elin, aleksandra, nathalie och sara på rummet o så började elin skrika så vände vi oss om o såg ett monster haha (var dock oliver som hade klätt ut sig) haha så han lyckades skrämma oss 3 gånger haha :)
sen på onsdagen åkte vi hem igen :)

ja det var det lägret hahha :)

aja ska kolla lite bloggar o sånt nu men kommer dagens outfit sen :) o lite mer ! :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0