ännu en helg har passerat :)

hejhej bloggen :)
såhär har min helg sett ut :)
fredag: jag stack till farmor och farfar efter skolan , somnade i solen sen åkte jag hem
lördag: jag åkte till farmor o farfar igen sen på kvällen åkte jag för att träffa en kompis i malmö kom hem vid 2 tiden och sen sov ja hos farmor o farfar
söndag: jag träffade mamma lite sen åkte jag hem
sandra och niclas kom med lite kläder o skor väska, plånbok och smycken till mig :)
ni får bilder på det nu :)
här var ett par skor sen ser ni dom vita brevid. hha dock inte den plånboken utan den var min så den har ja slänkt nu :)
sen fick jag några linnen också :)
fler linnen :)
väska :)
en påse med lite smycken :)
lite av smyckena :)
och plånboken :)
så nu ska ja göra lite läxa :)
puss så länge :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0