sur på idol :)

tjena bloggen :)
dålig uppdatering = två långa dagar på knutan med amy och jesper och sedan har jag varit hos farmor och farfar :)
trevligt trevligt säger jag bara :)
idag skolan då sen amy o jesper o sen farmor o farfar sen åkte jag hem :)
och nu sitter jag här och kollar på idol :)
dock är jag jätte sur och rädd över att linni ska åka ut :( då blir ja sur !
haha dom jag gillar mest är : linni, amanda f, moa, andre, olle och robin :
heja dom!
jag kanske får se om jag lägger upp ngn bild på mej amy och kanske ngn på jesper sedan :d får se
så länge lägger ja upp bild på idolerna :D
vi hörs senare då dagens outfit bilder kommer upp :)
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0