min egna fredag den 13de :(

tjena bloggen vad hittar ni på ? :)
själv så ligger jag i sängen o tar det lungt. har nyss ätit :)
usch detta var inte min dag :(
först höll ja på att glömma min mobil hemma!
sen så tog jag ett par byxor som jag verkligen inte tycker om !
sen så fick jag inte in allt jag ville i mitt skåp
och inte nog med det så nu kommer jag inte in på min mobil :(
men men har en annan nu som jag använder ! :)
aja jag har inte orkat ta ngn dagens outfit i dag :( förlåt men orkar inte :D
men men kommer i morgon!
vi får höras i morgon elr ngt jag tror ja ska kolla på sol, fest och oroliga föräldrar sen ska jag nanna :)
i morgon är det skola till halv 12 sen blir det att åka till farmor o farfar o sen kommer väl min lillasyster dit. o sen sticker vi hem hit :)

aja vi får höras i morgon :)
  • pusshej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0