2 systrar med 2 datorer :)

tjena snyggingar !!
idag har varit en rolig dag :)
min lilla amy har blivigt 16 år :) grattis till henne! så hon fick en liten bakelse av mig (a)
sen har jag gått i skolan :( iusch haha
efter det stack jag till farmor o farfar o ludde och så väntade jag på att min syster skulle sluta på sin prao:)
sen åkte vi bussen hem till mig o nu sitter vi här mätta o belåtna och kollar på idol med vars en data i knät :) tur att jag har 2 datorer ahah :)
dagens outfit blev :
men men ska kolla vidare på idol ;)
vet ni vad ja o sandra ska fula oss med min kamera sen ;) så blir bra för bloggen!
tur att man har en COOOOL syster ;) var kan hon fått det i från ;)
pusshej så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0