förlåt för dålig uppdatering :(

hejhej sötnosar förlåt för att jag har varit så osocial på sista tiden :(
men har inte haft ngt att blogga om :(

har inte tagit ngn dagens outfit bild i dag för ja har inte orkat :)

i går så åkte jag till helsingborg för att träffa en kompis, det var väl trevligt
sedan så stack ja till farmor o farfar och sov över där tills i dag

idag så stack ja o farmor till simhallen o kollade lite vad simkort o sånt kostar. ja fundrar på att börja simma kanske 1-2 gånger i veckan :)
och sedan så mötte jag mamma och vi gick o solade lite o sen åkte jag hem.

och nu sitter jag här och skriver :)

i morgon ska jag prata med min socialsekreterare marie. och sedan ska jag in till stan och simma sen vet jag inte om ja ska till farmor eller om ja ska till mamma :D jag ska nog färga mitt hår antingen i morgon eller överimorgon elr ngn dag senare :) vet dock inte vilken färg än :O så väntar lite

snälla svara på inlägget vilken färg ja ska ha på håret så e ni jätte gulliga :)

nej nu ska ja fortsätta kolla true talent :) o sen topmodel och till sist ska jag kolla desperate housewifes :D


men ni får ha det så bäst ;)



pusshej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0