volleykanalen.se

hejhej bloggen igen!
fick bli ett till inlägg bara för att jag e uttråkad :(
just nu ligger jag o kollar på narnia :)
en bild på mej tagen i förrigår tror ja xd
jag kollar även på www.volleybollkanalen.se o kollar på volley 2000 mästerskapet haha synd att man inte får vara med.. man e ju för gammal :( fick inte vara med förra året heller, men då följde jag med för att heja på mitt lag , efterssom ja spelade med 96:or så fick dom spela  men inte jag. men nu får inte 96:orna spela heller så.. men men alltid kul att kolla, vissa känner man ju, o sjukt duktiga är dom också!
menmen nu ska ja fortsätta med min narnia film. men vi hörs säkert flera gånger i dag ! elr iallafall en gång till haha
fortsätt att ha dt bäst ! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0