vårdcentralen :(

tjena tjena bloggen!
nu fick jag reda på vad det var som var fel på bloggen,
blogg.se hade tydligen haft problem, jag försökte fixa det genom att göra som där stod men det verkar inte funka
så nu e man tvungen att gå in på själva månaden för att läsa inläggen! aja dt får väl funka. hoppas dock att det vanliga kommer tillbaka snart !
hoppas ni har haft en trevlig dag i dag , det har dock inte jag.. men vi kommer till det sen.
jag vill passa på att säga grattis till min vän Emma som blir 16 i dag :d
GRATTIS EMMA ! :D
i dag har ja inte varit i skolan för ja mådde jätte dåligt i morse :( som ja gjort nu  ett tag :(
så vid 3 åkte jag till vårdcentralen för att ta blodprov o sånt , läskigt, men måste göras !
så när jag kom dit så kollade hon mina öron o sa att hon trodde det var öroninflammation :( lite rädd var ja.
sen vidare när hon skulle kolla mina lungor tror ja. så skulle jag då andas djupt.. men dt gick inte . det gjorde ont , o typ tog stopp :(
men iallafall sen så skulle jag ta blodprov ( som jag hatar ) som tur var var det bara ett stick i fingret.
vi fick då vänta ett tag så kom doktorn igen o stoppade in mitt andra finger i en maskin , vet ej vad hon kollade men iallafall det var inte bra. man ska ligga på 10 jag låg på 140 :( så inte så bra !
vi fick vänta lite till . sen kallade doktorn in oss för att berätta vad det var. jag menar jag trodde bara att dt var en vanlig förkylning som hade satt sig. men nej dt visade sig att ja har öroninflammation och lunginflammation o så ngt i kropppen :o
inte bra !
men iallafall så fick jag penicillin nu så ja ska ta 2 st tabletter 3 gånger om dagen ( 6 tabletter sammanlagt ) i 5 dagar, sen så ska jag ta 1 tablett 3 gånger om dagen ( 3 tabletter sammalagt ) i 5 dagar till.
aja bara hoppas på att jag mår bättre nu!
silken dag det har varit !
aja hoppas ni har haft en underbar dag!
bild sen förra sommaren !
ni får ha dt bäst puss hej<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0