no school

host host host!
som ni "hör" så har det inte blivigt bättre :( fuck detta nu ! jag e trött på att vara sjuk!
ingen skola för mej i dag inte ! nej för ja fick ju "nöjet" att ligga i sängen o vara sjuk, men jippi!! nej tack , skulle faktist hellre vara i skolan! för en gång skull haha !
jag har försökt ringa min mamma typ 1000 gånger, men den tanten svarar inte! så ringde min lilla syster felicia o hon svarade så nu pratar jag med henne , haah inte lätt att lyssna på henne utan att skratta när hon berättar om små ungjävlar som hon bråkar med :o ibland hade det varit kul att slå ngn :o haha men nej dt kan jag inte , elr kan jag ?
haha nej så får det inte gå till  :d
haha annars gör jag inte så mkt , sitter här i min lilla värld :d
faaan jag måste kissa ! hahaa
men aja kanske blir ett inlägg senare,
fick bli en cam bild jag tog innan när jag mådde bättrre
ha dt bäst pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0