teater i malmö i dag !

nu funkar bloggen igen! jippi : )
jag vaknade nyss o kollade på klockan att den var kvart i 8. ja trodde först jag hade sovit tills det blev morgon eller ngt . men nej haha hade jag inte :d så nu ska jag ta mina pencillin o sen kanske äta ngt, iallafall ta en kopp te! :D (y)
i dag har jag och alla 9:orna åkt till malmö för att kolla på en teater som heter " döda ett tivoli"
jag tyckte dock inte att den var så bra. visst skådespelarna var bra men inte själva pjäsen. och resan dit o hem ska vi ju inte prata om :( fy vad va jobbigt först på vägen dit mådde ja ganska sådär men när då inte vi fick ngn luft i busen så var det ganska jobbigt :( o dt var samma på hemvägen men men ! trevlig dag med klasserna så det får man tacka för :d (y)
9a !
ha dt bäst puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0