someone's watching over me :)

tjena sötnosar!
den här dagen har varit sådär
hade matte nationella c delen :( fy fan dt var as svårt.. tror inte dt gick så bra :(
sen så bestämde vi i klassen att vi ska ha 80-tals tema på vårt spexfoto( ett foto som hela klassen tar i 9an, man ska klä ut sig) så dt blir väl trevligt :)
så gick våra lärare igenom dom veckorna vi har kvar.. seriöst det e torsdag, fredag, sen hela nästa vecka sen e dt bara måndag , tisdag o onsdagen i veckan där efter :O lite läskigt.. gymnasiet.. låter kul men läskigt på samma gång! :) bara jag som tycker det ?
sen pratade vi om lärarmiddagen som e den 7 juni :) jag har bestämt mej för att gå dit. ja menar ja dör nog inte (om ja har tur hah ) så i helgen ska jag åka till helsingborg för att försöka hitta klänning :) (y)  sen ska jag kanske till åstorp för att min syster sandra ska ta konformation(stavning :S? ) men men bara kanske för jag får inte tag på dom:O suck -.-' haha
men men har nog inget annat kul att berätta för er i dag :(
ska kolla på grey's anatomy senare ta lite te(a) haha har blivigt sån te beroende :)
aja nu får ni några bilder som ja har tagit :)
haha ja hade lite tråkigt :)
ingen ögonbrynspiercing nu :)
så här såg jag ut i dag :)
aja ni får ha dt bäst
pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0