sjuk :(

haaaj igen
det har gått allt för lång tid sen vi hördes sist :(
men jag har varit jätte sjuk:(  i lördags stack jag till farmor för ja skulle hämta mina kläder o sånt, o sen skulle jag då till sandra, men dt blev att jag fick stanna kvar hos farmor o farfar o där har ja legat tills idag :(
har varit jobbigt har haft feber, hosta o förkylning o sånt illa illa, men har varit hemma från skolan nu för mkt, så då blir det skolan i morgon:) har ju saknat mina kompisar :d
aja ska ta dt lugnt o sånt nu ta en panodil men ni får ha dt bäst
pusshej


Kommentarer
Evah

Vilken jättefin design du har! :)

Din header var riktigt uppigande och professionell :) Ha en bra dag!

2011-05-04 @ 18:07:11
URL: http://Evaaaahs.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0