konformation:)

tjena förlåt om ja har varit lite off här på bloggen nu :( haha illa , i know xd
men i lördags morse stack eva o jag för att hitta klänning till lärarmiddagen :) som vi hittade ! (y)
sedan åkte jag vidare in till farmor o farfar o ludde :)
så sov jag där till söndag!
sen på söndag morgon körde farmor mej till morfar för att vi skulle vidare till åstorp där min lillasyster sandra skulle ta konformationen :) så dt var trevligt, vi satt där i kyrkan o jag kände mej stolt :)  sen åkte vi vidare ngn stans för att äta lite :) mysigt.. men nu saknar jag dom :( sen åkte vi tillbaka till hbg till morfar för att äta haha mamma e den roligaste personen jag vet ;) ja o min moster höll på att dö haha :
har tyvärr inga bilder. men lägger in en bild snart på vad ja hade på mej så hörs snart pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0