årsavslut för damlaget

hej igen!
detta blir det sista inlägget för idag !
ville bara berätta att ja gav mej ut för att ha ett säsongsavlut med damlaget . vi satt på klubbis o pratade lite om förra säsongen o lite om hur nästa kommer bli, jag vet dock inte hur mkt jag kommer spela med tanke på att jag kommer börja på skola i helsingborg :) så vi får se !
sen gick vi till stationen för att äta.. dock åt jag inte så mkt.. inte sugen.
men blir nog skola i morgon.. om jag inte mår som ja mår nu.. fryser o sånt jätte mkt.. tror ja har feber också! fuck detta!
men blir nog skolan i morgon som sagt. sen blir det nog att sticka med elina, fanny, vicky, annie, emma hem till elina för att baka ngt till årsgalan för alla lagen som e på lördag!
aja blir nog trevligt:d
men men ska nanna nu!
ha dt bäst
pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0