ardita (L) nathalie

hejhej:)
i dag har dagen varit lite si- sådär
har varit i skolan hela dagen.. o det har kännts .. lite jobbigt ibland , men jag tog mej igenom det hela.
jag ska göra mitt so(islam)-prov i morgon , så ja måste iallafall kolla igenom det. sen måste ja jobba på min svenska inlämning som egentligen ska vara innlämnad så man kan redovisa i morgon. men eftersom jag varit borta en vecka så fick jag längre tid, men ja ska försöka fixa det i dag.. om ja orkar. sen så ska ja kolla igenom lite so igen.. men denna gången ska dt handla om libyen(stavning) och så ska ja kolla igenom lite på fysiken, som också är ett eget arbete.. mkt sånna nu. visst dt e väl bra, men jag e så sjukt stressad. ja har missat 2 nationella prov, elr ja 3, ja tror ja ska göra kanske två i morgon, i engelska muntligt , o matte muntligt, kul ju -.-' nja..
men men med tanke på min huvudvärk så får vi se hur mkt ja klarar av att ta mig igenom i dag ! men ska försöka iallafall. tanken som räknas ju!
måste bara säga att jag älskar min underbara vän Ardita Cakolli (L) du är guld värd gumman
haha en ehm gullig bild på mej o ardita (a)
men men ni får ha dt bäst så hörs vi pusshej


Kommentarer
hjääääärtat !

ÄLSKAR DIG NATHALIE !

2011-06-13 @ 19:25:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0