back at morfars place :)

tjena bloggen :)

nu e ja iväg igen haha åter ett besök hos morfar (med mamma )
jag kom hit igår och då åkte jag o mamma o solade :)
sen åt vi kina-mat (y) så sjukt gott, jag åt friterade tigerräckor o ris, mums ! :)

efter det åkte vi o lånade filmer (3 st )

sen i dag så åkte vi till stranden men det var ju knappt lönt eftersom det blev dåligt väder.. men vi gick o solade solarium ist :)

nu sitter vi o kollar på:

saw (den sista, har redan sett den men men ) den e väl bra


och innan kollade vi på filmen :

heartless - det sägs att de ska vara årets bästa film , men nja kan jag nog inte säga :)

men men nu ska ja kolla tv :)

så ni får ha det så bra


här e en bild från min syster sandras konfirmation


pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0