växlat in pengar :)

god eftermiddag :)
idag har jag skaffat pengarna till resan :)
och i morgon ska jag nog börja packa :) sen på lördag åker jag till farmor o farfar :)
o på söndag åker jag o farmor till turkiet (alanya) :)
men men jag kommer ju uppdatera nu innan jag sticker , men tyvärr kan jag inte uppdatera nere från turkiet :( men men jag uppdaterar innan och efter ju :) det får duga :d
detta blir dagens outfit :)
men men nu när gossip girls är slut får jag kolla klart på top model australien :)
inte lika bra som americas nezt top model :) men men det duger :d ahaha
aja kanske hör av mig ikväll , annars hörs vi i morgon elr ngt :)
ni får ha det bäst pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0