ussccchh på detta vädret :(

god morgon :)
nu ligger jag i sängen o orkar verkligen inte göra ngt :) haha inte omöjligt att jag somnar om igen :)
jag gick upp vid 10 för att äta frukost o kolla våra bästa år :) sen sjunde himlen :) o nu lyssnar ja bara på mtv medans ja ligger här o skriver :) ganska skönt :)
men usch säger jag bara till detta vädret :( (n) regnar o helt mörkt :( tur att ja ska till turkiet på söndag :)
slipper detta tråkiga väder :) det sägs att det ska vara mellan 40-45 grader i skuggan :) haha så lite varmare än här i think ;)
den veckan kommer bli sjukt nice :) o jag längtar sjukt mkt :) i dag e det ju torsdag så om man inte räknar i dag så e det bara 3 dagar kvar :)
en gammal bild :) haha
men får bli den för jag orkar inte ta ngn ny:)
inte nu iallafall :) kanske senare i dag :)
ni får hålla ögonen öppna ;)
men ska nanna lite nu ;)
kyss :d


Kommentarer
Jo

Den ser skön ut hehe :)

2011-08-18 @ 20:32:15
till jo

haha aa det e den väl :)

2011-08-19 @ 14:59:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0