turkiet blir nog den 17de:)

hejj sötnosar :)
förlåt om ja inte la upp dom bloggarna :) men jag åkte in till farmor igår o så i morse skaffade ja pass , så det kommer väl i början på nästa vecka tror jag :) o vet ni vad :) jag sticker nästa söndag :) e dt nice elr ;) ofc it is ;)
då åker ja med farmor (hon bjuder) 2 veckor i turkiet :) jobba på solbrännan haha :) ska bli nice :)
annars har jag väl inte gjort så mkt i dag , jag o mamma låg o solade lite på stranden :) sen tog ja bussen hem o nu sitter jag här o skriver o kollar tv :)
i morgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på :) men kommer väl ngt inlägg kanske :)
men men :)
ni får ha dt bäst puss
haha lite gammal bild hade både mörkare hår o ögonbryns piercingen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0