ny header :)

hejj !! :)

som ni ser har jag gjort en ny header o ändrat lite i bloggen :) så det blir nog bra :) hoppas ni tyckte det var fint
haha jag har jobbat med den hela morgonen iallafall sen våra bästa år slutade vid 11.10 haha o nu måste jag vänta tills på måndag innan jag kan se på våra bästa år igen :( men men
en bra sak e att daniell o kendra kommer i morgon :) det e evas barnbarn :) o eftersom jag inte har träffat dom på länge så ska dt bli kul att träffa dom igen :) så ska dom stanna tills söndag :)
annars vet ja inte riktigt vad ja ska göra i dag :) tänkte först om ja skulle börja packka men sen kom ja på att ja ska fråga farmor om hon har en större väska eftersom alla våra stora väskor e i landskrona så . men men ringer väl henne senare i dag.
jag smsade nyss mamma o frågade om passet har kommit, för hon ska få sms när dt har kommit men hon har inte svarat än så, men jag tror inte de kommer för än nästa vecka haha i början hoppas ja :) eftersom vi sticker nästa söndag :) så det blir nice :)
men men nu ska jag kolla vidare på unga mödrar :) o så göra te tror ja :)
men vi hörs nog snart igen
tills dess så får ni ha dt så bra :)
pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0