hemma igen :)

hejj bloggen :)

det var längesedan :)

jag kom hem från alanya vid 9 i söndags :) fy fan va kallt det var :( när vi satte oss på flyget var det 45 grader o sol, men när vi kom hem var det 13 grader o regn :(

men men så i söndags när vi kom hem var det bara att lägga sig under täcket haha :)

och igår var ja o träffade mamma o så åkte vi till min moster o kollade film o åt mat o chips o sånt :) trevligt

och så blev klockan sent så vi stannade över hos morfar tills i dag :)

och nu sitter ja här :)

den här veckan i alanya har varit helt underbar:)

kommer bilder och sånt senare :)

jag måste bara berätta en sak :) jag har tatuerat mig :) en blomma vid skuldran :) men blir väl att fylla i den snart ( så fort den har läkt ) men men

det var jätte skönt där nere iallafall :)

men vi får höras ikväll för ja e hemma vid 8 halv 9 elr ngt :) så då hörs vi :) vet inte om bilderna kommer in då :) men annars kommer dom in i morgon :)

ha det bäst puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0