god natt :)

god kväll snyggingar :)
nu ligger jag o kollar på
och så ligger ja o kollar bloggar :)
och snackar med vännerna på msn o fb ;)
i morgon blir det nog att jag åker in till hbg sen åker ja o mamma nog till morfar för att han fyller år :) så får väl köpa ngt :) haha måste ju vara ett snällt barnbarn :) (a)
sen åker ja hem till farmor o farfar igen :)
och på söndag vet jag inte vad ja ska göra hmm..
jo åka till turkiet !! :)
har sagt det många gånger men men blir aldrig tråkigt :)
det dåliga e att jag inte kommer vara så social här :( men men kanske kommer något inlägg vet inte tror inte det. men kanske finns ett hopp :) ni får väl hålla tummarna;)
ni får även en bild på mig o min söta underbara vän sandra , bara för att jag saknar o älskar henne mest :)
gör inget att jag ser cp ut :) jag bjuder på dt för att sandra e så söt :)
jag måste träffa henne snart ! :)
men men nu ska jag låta er sova i lugn o ro ;)
god natt ;) sov gott o dröm sött :)


Kommentarer
Sandriis

nawe, sötis! saknar o älskar dig med :) och vi måste träffas! :D <3

2011-07-15 @ 22:22:32
till sandris(a)

haha aa det måste vi :) !! <3

2011-07-15 @ 22:25:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0