god morgon :)

god morgon :)
jag ligger här i sängen o kollar på ngn film osm heter Jack (:
den verkar väl helt ok annars lär ja somna om haha :) kanske bäst så ? nja vet inte riktigt :)
jag sticker inte för än vid 1 tiden tror ja :) så hinner sova lite om det skulle vara så :) haha jag känner att ja kanske behöver dt :)
länns som det kommer bli en lång dag :) först åka till helsingborg o lämna väskan hos farmor och farfar, sen ska ja träffa mamma o åka till morfar :) så ska man väl vara där ett tag :) sen hem till farmor o farfar igen :) men blir nog inte mkt sömn inatt hahah :) lite nervös o sånt ju :) elr inte nervös men längtar ahah :)
men men jag hör av mig innan jag sticker :) ni får ha det så bra så länge :)
:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0