:)

god morgon snyggingar :)

hoppas ni har sovit gott , själv har jag inte riktigt gjort det.
vaknade 3 i natt o hade jätte ont i huvudet o e förkyld o sånt :( 
hoppas det e borta tills på söndag :)
nu e det bara 5 dagar kvar :) !! jippi , längtar som fan :)
hoppas det blir fint väder :) så man kan sola :) o få lite färg :D

idag vet jag inte riktigt jag ska jag göra :) vara med mamma lite , o sen ska jag åka hem o börja packa :)
sen på lördag åker jag in till helsingborg igen elr så åker jag in på söndag haha vet inte än :) vet bara att jag måste växla pengar innan fredag :)



här e en gammal bild :) men det var en som låg på morfars data så det får duga :D

men men vi hörs väl ikväll elr ngt :) annars i morgon :)

men ni får ha det så bra :)

pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0