apelsinchoklad:)

god kväll söta läsare :)
hoppas ni har haft en bra dag :)
det har jag, ja har passat daniell o kendra haha lite jobbigt ibland när dom skriker men va fan;) se det som en utmaning för livet eftersom ja sen ska gå barn/fritid o sen läsa vidare för att bli dagisfröken (y) så kommer bli mkt skrikande haha :) men känner att det e ngt som jag vill så :)
i morgon åker daniell o kendra hem o då tror jag att jag passar på att sticka till farmor för att hämta väskan :) tror även att jag stannar där tills måndag sen på måndag så sticker ja med mamma o hämtar passet :) sen vet jag inte om jag o hon o min moster ska hitta på ngt :) elr om det bara blir jag o mamma :) så gör vi väl ngt innan jag sticker till turkiet :) som e på söndag :) haha man kan väl säga på söndag för om det hade varit i morgon så säger man i morgon elr ? ;) jo borde vara så :)
vi kommer antagligen äta av en klass som jag e helt förälskad i (dumma mamma som lurar i mig den)
haha jag rekommenderar verkligen den :) sjuuukt god :)
(Y)
aja nu ska jag snart kolla på jersey shore sen ska jag nog ta o lägga mig :)
hoppas ni har haft o fortsätter att ha en awsome lördagskväll
and remember
dont drink and drive , take a redbull and fly :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0