http://malinannas.devote.se/

Hejhej
haha har varit lite osocial ..
tänkte faktiskt skriva igår men så nanna ja ist bra det för va så jävla trött i morse(A)
hihi ja då har man gått 2 dagar i skolan igen då.. det e väl okej
denna terminen ska ja verkligen försöka göra mitt bästa så gott ja kan iallafall så vi får se hur det går med det:d
annars gör ja inte så mkt nu faktiskt lyssnar bara på musik, och ska snart kolla igenom spanskan :d
imorgon blir det till att ta reda på vad ja har för elevens val för det kommer ja fan inte ihåg(A) haha
Annars har det väl inte hänt så mkt.. tror ja iallafall:d
vad händer till helgen då?
jo ..
på fredag efter skolan sticker vi till våxtorp och tränar volleyboll med dom :D
på lördag sticker ja till farmor för ja ska hjälpa henne ta ner alla hennes tomtar(A) haha ganska många:D
på söndag sticker ja till fanny vid 10 för att äta frukost tror ja;d sedan ska vi spela match mot eneryda , och sedan ska ja kolla på elitlagets match(A) nice ju:d ni får en bild på elitlaget(A)
ja länkar även min klasskamrat malins blogg för den e fett fin & för hon e söt ;dd
devote.se verkar ändå fett bra lite roligare också kanske.. ska kolla lite kanske fortsätter mitt bloggande där istället eftersom ja nu ändå e ganska social ibland(A)
hmm får tänka och kolla (A) men meddelar ändå ofc (A)
nu ska ja skriva/ visa bild på några filmer som jag tycker e bra:d
a walk to remember (Y)
1an av twilight filmerna :d
2an:d
3an:d
vi hoppas på att det kommer ut en 4a och kanske en 5a också vi får se (Y)
fingerprints:d
orphan :D
the girl next door;d
ja detta var några filmer som ja tycker e bra:d (Y) kolla gärna dom :D
jag kom på en sak att niclas en hmm vän till mej sa att denna blogg inte var rolig så får väl vara snäll mot han
NICLAS DU ÄR BÄST  !!!
EFTER MEJ DÅ!!:D hihi<3
Häär är malins blogg:d
http://malinannas.devote.se/
aja ska dra nu till min spanska bok hih(A)
ha det bäst
pusspuss<3


Kommentarer
malin

aw, gullig du e! :D tack natta !

i like your blogg <3

2011-01-12 @ 21:50:21
URL: http://malinannas.devote.se
till malin

hihi du också(A)

va trevligt:d det samma <3

2011-01-12 @ 22:07:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0