ska dejta min kudde(A)

hejhej<3
ja glömde helt att skriva om skolan;d
hihi men den vart väl helt okej antar ja.
men eftersom den inte ligger i skåne så kommer ja antagligen komma in i örkelljunga första haha så ja kör på dt ja har tänkt på hihi tror ja iallafall;d
hihi annars har dt inte hänt så mkt i dag:d
har varit i skolan som vanligt, ;d sen träning i kväll då brukar inte träna på torsdagar för ja tycker dt e lite sent.. men aja i dag fick vi ju elitlagets träning så då passade jag på(A)
för vi har turnering på söndag i örkelljunga, helt okej;d
btw:d denna helgen blir ganska nice ändå(A)
i morgon ska jag vara med, en pojke säger inte vem för då går alla fucking rykten, men iallafall(A) fett nice
sen på lördag så ska sandra och niclas gifta sig;d också riktigt roligt, för ja har aldrig varit på ngt bröllop innan så ja dt blir roligt:d
haha sen e dt ju turnering som sagt på söndag :d
sen blir dt kolla elit match påkvällen och sen hem;d
nejj nu vet ja inte vad ja ska skriva;d  men ska typ nanna tror ja;) för ja e skit trött;d
hihi ja;D
men ha dt bäst!!
en liten bild sen skolavslutningen i somras, ja och ardita
jag älskar dej gumman<3
pusspuss<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0