i morgon..

hejhej<3
då ligger man här i sängen och gör inte så mkt..
imorgon gäller dt .. ni får kanske veta imorgon.
jaja.;d
vet inte riktigt vad ja ska säga..
kollade på mean girls 2 igår och den var bra faktist, men 1an e ändå bättre:d
igår så hade vi nationella i svenska , läsförståelse dt gick helt okej tror ja , vi satt i 80 minuter har ja för mej.. men ja det var chill
imorgon ska vi sitta i 160 minuter.. ja menar nästan 3 timmar:o ja kommer döö!! nee då.. men problemet e att ja kommer ofta på historier segt.. så får koppla på snabba hjärnan i mon(Y)
imorgon om en vecka så ska ja upp till stängnäs:d för att träffa lollo , ska dit me sandra och pauline:d fett nice:d
hmm på lördag har vi besöks dag:( boooring men jag överlever. dt e bara halva dagen. sen får vi ju ledigt nästa fredag så ett stort + :d
annars vet ja inte vad som händer i helgen..
kanske vara med kompisar.. sen söndag kanske ska åka till farmor.. vet inte får se.. :d
aja nu har ja inte mer att skriva om ´+ att måste nanna om ja ska orka med morgondagen (Y)
men ni får ha det bäst (A)
hittade bilder när jag fanny elina vicky spelade volleyboll:D
fanny
elina jag fanny
jag elina vicky fanny
jag och fanny
elina fanny vicky
elina fanny jag
elina jag fanny
jag och vicky
jag elina vicky fanny
mee
pusspuss


Kommentarer
Jasmine

Jätte fin blogg natta! :D<3

2011-02-10 @ 18:25:05
URL: http://jasmineericsson.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0