jag är hemma:d ♥

hejhej<3
då ligger jag i min egen säng här hemma i skåne(A)!!
men ja saknar lollo som fan:( aww , snyft snyft ♥
men vi hade riktigt kul ska jag säga, och detta måste vi göra om!
hoppas det blir snart! annars dööör jag !!
vi hade fett roligt där uppe:d vi var först på lollos skola ,
sedan åkte vi upp med lollos mamma marie, hennes brödrar micke och jocke, och henne morbror kalle till lollos "sommar stuga" som ligger i borlänge,
och där hade vi de bästa dagarna :d
vi dansade, sjöng, bastade, shoppade, fett nice var dt :d
sedan när vi kom hem på tisdagen så åkte vi hem till lollos kompis evelina och var där med ett par killar som hette jens och calle. sedan stack vi och bowlade, hah inte för att jag e bra på det men men:d
nu kommer det massa med bilder från resan , lite bilder på vägen upp, lite där, men inget ner för då mådde först sandra dåligt, sen pauline också:( krya på er ♥
hejhej<3
då ligger jag i min egen säng här hemma i skåne(A)!!
men ja saknar lollo som fan:( aww , snyft snyft ♥
men vi hade riktigt kul ska jag säga, och detta måste vi göra om!
hoppas det blir snart! annars dööör jag !!
vi hade fett roligt där uppe:d vi var först på lollos skola ,
sedan åkte vi upp med lollos mamma marie, hennes brödrar micke och jocke, och henne morbror kalle till lollos "sommar stuga" som ligger i borlänge,
och där hade vi de bästa dagarna :d
vi dansade, sjöng, bastade, shoppade, fett nice var dt :d
sedan när vi kom hem på tisdagen så åkte vi hem till lollos kompis evelina och var där med ett par killar som hette jens och calle. sedan stack vi och bowlade, hah inte för att jag e bra på det men men:d
nu kommer det massa med bilder från resan , lite bilder på vägen upp, lite där, men inget ner för då mådde först sandra dåligt, sen pauline också:( krya på er ♥
godis 




































hemma hos lollo (:



'













på pizzerian (A)
























''

uppe i borlänge (A)




pepzy


































shoppingturen på kupongen :D (Y)































min fina tröja:d    " dina händer ?? "



och nu sitter jag här hemma ;d kolla min fina vägg:d




Kommentarer
Patrickmargrethe

Very informative and enlightening website

2011-05-10 @ 13:20:17
URL: http://patrickmargrethe.blog16.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0