blondin???

hejhej<3
fy fan va deppig jag e :(
dt e sjukt asså...
hatar verkligen kärleken:(
jag vet att det e jätte många som e så söta tillsammans och har dt helt underbart..
dt e dt som gör mej så avis.. ja vill också ha ngn där vid min sida som alltid finns där.
som man kan vakna upp bredvid. som säger godmorgon älskling och sedan pussar en på pannan.
jag vill också ha det !!
:(
suck..
jag ger snart upp asså!!
tur att man har dom underbara vännerna som stöttar mej .. annars vet ja inte vad ja hade gjort..
är så fucking trött på detta nu.!!!
kollade nyss på en bild när ja hade blont hår :( saknar det som fan:(
asså ska man färga om det??
hmm
Brunett
eller
Blondin
aja ;d ha det bäst<3
pusspuss<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0