i morgon!!!:D

hejhej<3
förlåt om ja inte varit så social, men ja har varit sjuk.. elr ja e sjuk. men mår lite bättre nu
inte för att dt e så kul att veta men tror dt var ngt fel i risifruttin jag åt igår spydde 6 gånger :$
men lite bättre nu.. men har fortfarande ont i magen.. men dt går väl öveer..:D
imorgon smäälllerr det!! vi sticker till strängns;O!! ja som har längtat, och nu har dagen kommit.
jaja alla hjärtans dag sög ju i alla fall för min del:(
och går dagen var ju ännu värre:(
den dagen var riktigt hemsk :( i hate it..
annars vet ja inte vad som händer i dag. kanske kolla ngn film(A) kankse äta ngt:d haha annars bara datan;d o sängen. ;d
ni får en bild på mej sandra och pauline också;)
hihi men ha dt bäst:d vi kanske höres ikväll . annars skriver jag ngt innan jag åker i morgon(A)
pusspuss♥


Kommentarer
Niclas

FETT BRA BLOGG!!!!!

2011-02-23 @ 17:50:58
till niclas

haha tack niclas!!;D

2011-02-23 @ 18:52:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0