Som en karusell ...

Hej hej <3 då ligger man här i sängen md pepzy :) i alla fall ngt som e bra.. Tänkte bara blogga lite snabbt om några bra o några dåluga saker. Först vill ja berätta att jag e uppe i borlänge md lollo, sandra, pauline, och lollos familj. Trevligt trevligt (y) de får mej att tänka mindre på en person. Men.. Har inte glömt han helt.. Känns inte som om jag kommer kunna dt heller.. Vet inte vad jag ska ta mej till heller.. För jag vill inte prata md ngn om dt heller.. Men bra mår jag inte ! O dt värsta e att ja vet att dt aldrig kommer bli som innan. O dt stör jag mej mest på! Ja vill bara att allt ska bli bra:( ne nu ska jag inte skriva mer om dt. utan om en annan sak som stör mej (också) att dt finns vissa som stör sig på att jag bloggar, men ja menar , ge er! Ja får väl göra dt om jag vill eller hur. Inte erat problem. O bli inte sura för jag skriver dt här. Men om ni nu läser o innser att jag e dej jag menar. Då e du ju inne på sidan, MEN va inte dt om dt stör dej då, ingen tvingar dej eller hur!! Nej precis !! Puuhh nu orkar jag inte klaga mera för blir bara så sur! Men jag lånar nog mickes mobil flera gånger och bloggar. Men ni får ha dt bäst . Puss puss <3


Kommentarer
Niclas

HEJJA NATTA! VÄRLDENS BÄSTA BLOOOOOGG!!!!!

2011-02-23 @ 17:50:21
till niclas

hahahah va rolig du e ;d

2011-02-23 @ 18:53:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0