ny header och ny bakrund ((:

hejhej<3
kolla va fin min blogg e nu:d
ett stort tack till Erika:d haha tack för du stod ut med mej och mina krav :$ hihi
men nu e dt fixat(A) ett stort tack igen:d
här är hennes fina sida så kan ni kolla lite
www.miissiie.blogg.se
hhihi då blir det skolan i morgon (A)
skönt att träffa kompisarna igen(Y)
annars har ja väl inget att säga tror ja;d
aja ni får en bild på mej sandra och pauline:d
tyvärr är inte ardita med men men:(
aja ska nanna nu :d
ha det bäst
pusspuss<3


Kommentarer
Erika

Det var så lite så :) Kul att jag kunde hjälpa till och att du blev nöjd med det jag gjorde :)

2011-02-01 @ 22:58:30
URL: http://miissiie.blogg.se/
till erika

ja:d tack (:

2011-02-09 @ 19:02:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0