jag ♥ min säng

hejhej♥
nu har ja äntligen städat klart mitt rum .. dt tog 4 timmar -.-'
men dt var värt dt för nu har ja en säng som e 210 (A) (Y) awsome!
i dag har ja varit hos farmor, sen träffat mamma, morfar, morbror, moster, och sen va ja på väla med min mamma o moster, så bytade ja mina piercingar:D
kommer kanske bild senare(A) orkar verkligen inte nu,
nu ska ja bara ligga o slappa ;d
skola i mon:(
men går ju bara tills på torsdag till kl 12 typ för då sticker ja , sandra, pauline upp till stängnäs till lollo(A)
fett nice dt med
annars har dt inte hänt så mkt,
i morgon e dt "alla hjärtans dag"  ♥  så vi får se vad dagen har att erbjuda:d
men ni får ha det bäst
sandra, pauline, jag
pussspuss♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0