Friendship never ends (L)

Hej hej <3 då sitter man i bilen på väg från borlänge:) tillbaka till strängnäs :) awsome! De här dagarna i borlänge har varit underbara för jag har spenderat de md lollo, pauline, sandra, lollos brödrar micke, jocke, lollos morbror kalle, lollos mamma marie , lollos hund pepzy :) den hunden e riktigt sööt !! Ni får bilder sen :) för jag e inne på mickes mobil :) snällt av att låna ut den, vill också ha en storebror !! Men jag klarar mej , jag har ju mina små bebis systrar sandra o felicia :) + dom 3 extra sandra , lollo o pauline :) dt räcker lääännnggee!! Haha måste bara berätta va sandra gjorde nyss, hon skulle typ visa en sak föR lollo , hon skulle bara lätt slå en flaska i huvdet. Men dt hon inte tänkte på var att flaskan hade varit i bilen hela tiden , så allt var is, haha lite ont ? Hihi nu ska jag berätta lite vad vi har gjort för ngt:) vi har dunkat musik :) lollo o pauline har dansat jumpstyle , sandra har lapdancat oss ;) sen har dom klätt ut sig till bönder , vi har även bastat , dt var så jääävla skönt !! sen igår va vi o shoppade på kupolen ! Skit nice !!(y) hittade mkt fina saker ;) hihi ja o vi har haft skiiit kul :) sen nör vi kommer hem till strängnäs så ska ja till mickes o jockes lägenhet för att kolla deras biosoffa o se om den e så bra som dom säger :) sen ska vi nog bowla ikväll :) vi ska md tåget 07.33 i morgon ;o im going to die :$ hihi nedå överlever nog :) men kommer sakna lollo så jävla mkt :(:(:( men nu tönker vi på de bra ist !! Så nu ska ja vara md mina söta bebisar !!! Men ni får ha dt bäst, kanske bloggar lite mer i dag. Annars i mon på tåget ! Pusspuss<43


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0